Nog 2 weken te gaan.. - Reisverslag uit Biezenmortel, Nederland van Roy Hendriks - WaarBenJij.nu Nog 2 weken te gaan.. - Reisverslag uit Biezenmortel, Nederland van Roy Hendriks - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken te gaan..

Blijf op de hoogte en volg Roy

21 September 2014 | Nederland, Biezenmortel

De laatste loodjes hier in Nederland. Over 2 weken zit ik in het vliegtuig op weg naar Australië. De laatste inkopen zijn gedaan, het afscheidsfeest is volgende week en daarna kan ik met een gerust hart vertrekken.

De avonturen die ik beleef zullen hier te lezen zijn. Ik zal deze ook op facebook plaatsen. Ik vind het natuurlijk ook leuk om nog eens iets van jullie te horen!


  • 21 September 2014 - 19:14

    Ron Weijters :

    Jaaaaaaaa man! Bijna ouwe en dan gaat t grootste avontuur van je leven beginnen!

  • 28 September 2014 - 20:54

    Annet En Bart:

    Je afscheidsfeestje is iig een feit geworden!!!
    Was gezellig maatje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Biezenmortel

The Ozzie experience with a touch of Thailand

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2015

Ultimate holiday in Thailand

06 April 2015

Stuck in Mildura

01 Maart 2015

Aan het werk?

13 December 2014

De oostkust

13 December 2014

De oostkust
Roy

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 6454

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2005 - 15 Mei 2018

Een taalreis met Activity International

05 Oktober 2014 - 04 Oktober 2015

The Ozzie experience with a touch of Thailand

Landen bezocht: